Anbefalinger

Hej Kirsten
Vi kom hjem i går aftes efter en skøn tur til Berlin.
Hotellet var fint, dejlig morgenmad, pæne værelser og beliggenheden tæt på Ostbahnhof fungerede rigtig godt for os.
Så jeg vil sige dig tak for al din hjælp i forbindelse med vores tur. Du har været utrolig hjælpsom og meget hurtig til at svare på - alle:) - vores mails.
Vi håber, vi kan vende tilbage, når vi næste gang skal arrangere en tur med eleverne.
Mange hilsner - og god påskeferie!
- Handelsskolen Knord Hillerød - april 2014 (Berlin)

Breum skoles 9.klasse var i sidste uge (uge 14) i Berlin, turen var formidlet af jer.
Eleverne har evalueret turen, og de beder mig overbringe en hilsen til chauffør Torben.
Eleverne var rigtig glade for at have så flink en chauffør, og de var meget glade for, at vi blev kørt fra dør-til-dør.

Breum Skole – april 2014 (Berlin)

Vil blot sige tak for en dejlig ferie på et dejligt rent hotel med skøn morgenmad og venlig betjening.
Vi kommer gerne tilbage en anden gang. Også tak for en planmæssig flyrejse og en fin betjening af jeres rejseselskab, Vi giver gerne vores oplevelser videre til andre.
- Cicilia - marts 2014 (Rom)

Vi har haft en MEGET fin tur og alt klappede, og til vores store glæde blev vi så grundigt guidet af både Agnes og Martha, ja helt over forventning af begge. Du må hilse begge mange gange og sige tak! Vi sender lige en lille ting til Marta, for hun var jo ekstraordinær opmærksom på os.:-) –Bustransport var også helt ok og så til sidst men ikke mindst, hotellet lige der midt i det gamle kvarter var også meget fint, og det var dejligt at være så centralt placeret, så herfra nogle meget tilfredse rejsende.
- VIA University College - februar 2014 (Krakow)

Kære Kirsten
Vi havde en forrygende tur til Mallorca. Og er nu vel i gang igen tilbage på skolen.
- Parat til Start, FOA Aarhus - november 2013 (Mallorca)

Hej Kristian!
Turen gik forrygende!
Vi laver en tur igen næste efterår. Denne gang med tre klasser mere i spil.
Tak for et rigtig godt samarbejde.
- VUC Fyn - november 2013 (Berlin)

Tak for endnu en dejlig tur. Der var ikke noget at sætte en finger på, og Hotel Arenula var en fint lille hotel med en utrolig central placering.
Vi vender helt sikkert tilbage en anden gang
:-)
- Steffen – oktober 2013 (Rom)

Det var en rigtig god tur. Dejligt hotel og alt gik fint.
- KAB-bolig - oktober 2013 (Berlin)

Tak for tilsendte. Det er meget overskueligt, alt det materiale, man får fra jer :-) …. + hurtig og effektiv ekspedition hele vejen igennem.
God weekend og venlige hilsner fra et par Londonrejsende,
- Mette Marie – november 2011 (London)

Nu har jeg fået talt med eleverne og mine kollegaer. Og vi har alle været meget tilfredse med det hele.
Så jeg ser frem til at vi eventuelt skal på studietur igen.
- Selandia CEU - oktober 2011 (Prag)

Du må gerne give arrangørerne i Cesky Raj en hilsen fra os. Vi har fået rigtig mange tilbagemeldinger om, at dagen i Cesky Raj var rigtig dejlig og at det er en dag, der vil blive husket – faktisk helt perfekt. Vi har lært hinanden bedre at kende og det kan vi mærke i hverdagen.
VUC Fyn – maj 2011 (Cesky Raj og Prag)

Lige kort en tilbagemelding vedr. vores tur til Berlin, som vi var yderst tilfredse med.
Alt klappede som det skulle - for det første var det et rigtig hyggeligt hotel med rigtig god betjening og som lå rigtig centralt – gå afstand til det hele.
For det andet havde vi en rigtig god oplevelse med den danske guide Annette Bruun, som virkelig kunne fortælle os en masse ting om Berlin og havde et godt tag på en gruppe som vores.
Derudover var vi utrolig heldige med vejret – jo så vi havde en rigtig god tur, som vil blive husket i mange år.
Jeg håber naturligvis, at vi en anden gang kan få lov at gøre brug af Jeres ekspertise.
Aage Christensen A/S - maj 2011 (Berlin)

Der (i 2009 red.) havde vi en fantastisk tur, med jer, som vi var yderst tilfredse med.Alle problemer blev løst, proffesionelt, til trods for flyselskabet gik konkurs ugen før vi skulle afsted og andre småproblemer . Derfor valgte vi også at rejse med jer igen :-))
- Dennis - februar 2011 (Prag og Budapest)

Vi havde en rigtig god tur, og vejret var ikke så slemt, som forudsagt af metrologer hjemme fra.
Området er rigtigt godt for cyklister med hang til mange bakker. Vejene var ikke i den bedste kondition, men det har også været en hård vinter.
Søndag spiste vi på hotellet, det var virkeligt godt og kan varmt anbefales hvis du igen får gæster der.
Bussen var fin og chaufføren faldt godt ind i selskabet, han var med på et par vandreture, og vi hyggede også lidt i baren, alt i alt en rigtig behagelig chauffør.
- Ogf Cykelmotion – juni 2010 (Cesky Raj)